Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ако говорите за Alfa-та за 3500, да наистина звучи добре. 2 чифта джанти, гуми. Прилича на гледана, честно казано само това фолио на тавана не се знае какво крие. Но ако ще иде накрая само за един лак/боя съм навит. После ще търся да сменям 17-ките с по-малки.

    Comment


    • Първоначално публикувано от n3tk0 Покажи съобщение
      Само, ако знаех за коя точно варненска говориш.

      Тази в Престиж с измития двигател?
      http://www.cars.bg/c2110916 ето тази за мен с много много готина ,а другия + за мен е че е от човек не е "НОВ ВНОС" от италия и не се се знае знае ли се нещо ...
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • Само бих казал, погледни поста над твоя.
        Last edited by n3tk0; d.m.y г., 21:43.

        Comment


        • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Лично за мен не е никакъв проблем да си сменя маховика, да рециклирам турбото, да сменя дюзите и прочие, доходите ми го позволяват и не ми пука, ама изобщо.
          Ехаа, впечатли ме!
          Човек ако те прочете, ще си помисли че караш поне Ауди А8 W12, а не тракаща двайсегодишна алфа за 2000 лева
          Но ок, не всички сме милионери като тебе, повечето тук сме бедни хора и не искаме да плащаме хиляди левове за евентуални ремонти и подръжка.
          Затова казвам, че бензина е много по-евтин като евентуални проблеми и малко по-евтин като разход.
          Отделно, че е много по-лесно да намериш бензинова на малко километри отколкото дизелова.

          А за вървеж не съм казал нищо.
          2.4 сток го бия много. Както са излезли от завода и двете коли. Пък който иска нека чипва, хаква, краква и т.н.

          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          И за финал ще ти кажа едно нещо, което никой, ама никой не е успял да оправи без да реже прословутия 15-ти пин - клатенето на оборотите на празен ход по време на движение при 2.0-ките.
          Казах ти вече - имаш интернет, гугъл, отваряш и четеш.
          Само недей да си изпускаш мозъчните диарии по темите.
          С ъпдейт на софтуера се оправя клатенето на оборотите, без да режеш нищо, в тоя форум е обяснено няколко пъти вече.
          Мога да ти направя клипче ако искаш
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от n3tk0 Покажи съобщение
            Само бих казал, погледни поста над твоя.
            Това да и е проблема , фолиото лесно се маха .. тва не трябва да те плаши + това мене ми харесва как седи
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Уважаеми Барон Мюнхаузен, или балканският му вариант - Бай Ганьо,
              Лично за мен не е никакъв проблем да си сменя маховика, да рециклирам турбото, да сменя дюзите и прочие, доходите ми го позволяват и не ми пука, ама изобщо. Понеже те виждам, че си петльо герест - златоперест и на всякаква тематика си доста подкован искам да се срещнем на един quarter mile competition. Аз ще съм със 156-ца 1.9 JTD, лекинко чипната и модната, а ти с твоята кола и да видим коя кола колко върви и кой какъв драйвър е. А за да стане по-интересно, да има тръпка и да се вдига адреналина може да сложим и по 1000 лв. "награден фонд", правилото е едно и е просто, както пеят АББА в една песен - The Winner Takes It All.
              А колкото до Туин Спарк-овете... притежавал съм 2 броя 2.0 мотор, така че имам представа кое колко струва. И за финал ще ти кажа едно нещо, което никой, ама никой не е успял да оправи без да реже прословутия 15-ти пин - клатенето на оборотите на празен ход по време на движение при 2.0-ките. След това небрежно лирично отклонение ти предлагам да докажеш вървежа на колата си. Ако се отметнеш или започнеш да увърташ, значи работата е ясна. Ти си на ход, докажи се, не бъди празнодумец и теоретик!!
              За 1000лв. и аз ще се бегам........само казвайте условията на гонката....ако е планинско залагам и 2 хилки...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • Все като спорите бензин vs дизел, винаги намесвате туин спарка... никой не се сеща за арезето
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                  Все като спорите бензин vs дизел, винаги намесвате туин спарка... никой не се сеща за арезето
                  Четвърт миля с 3.2 v6 24v. Тоше vs. Punto 1.4 8v. кара ли ти се
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Четвърт миля с 3.2 v6 24v. Тоше vs. Punto 1.4 8v. кара ли ти се
                    Радо с такива малолитражки няма смисъл да си хабя бензина. Вкарай една 115ка jtd в пунтака, ремапвай и излизай на чертата
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • Колега, дай с 6-така да направим една сверка, ако си по София почивните дни? Пиши на лично да се разберем.
                      Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                      Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от TheTorpedo Покажи съобщение
                        Колега, дай с 6-така да направим една сверка, ако си по София почивните дни? Пиши на лично да се разберем.
                        За уикенда няма как да стане, понеже имам един маслен охладител за смяна
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          Ехаа, впечатли ме!
                          Човек ако те прочете, ще си помисли че караш поне Ауди А8 W12, а не тракаща двайсегодишна алфа за 2000 лева
                          Но ок, не всички сме милионери като тебе, повечето тук сме бедни хора и не искаме да плащаме хиляди левове за евентуални ремонти и подръжка.
                          Затова казвам, че бензина е много по-евтин като евентуални проблеми и малко по-евтин като разход.
                          Отделно, че е много по-лесно да намериш бензинова на малко километри отколкото дизелова.

                          А за вървеж не съм казал нищо.
                          2.4 сток го бия много. Както са излезли от завода и двете коли. Пък който иска нека чипва, хаква, краква и т.н.


                          Казах ти вече - имаш интернет, гугъл, отваряш и четеш.
                          Само недей да си изпускаш мозъчните диарии по темите.
                          С ъпдейт на софтуера се оправя клатенето на оборотите, без да режеш нищо, в тоя форум е обяснено няколко пъти вече.
                          Мога да ти направя клипче ако искаш
                          Точно пък това, че Туин Спарка има по-малко проблеми от дизела е супер голяма глупост. Едва ли не тръпнеш в очакване обороти ли ще започнат да играят, ще глъхне ли, ще гасне ли, какво ли ще прави. Не съм заклет дизелджия, просто леко се чувствам раздразнен от факта, че хвалиш точно Туин Спарка като евтин за подържане мотор, а той не е точно. На дизела маховика при покупка може горе-долу да го провериш, както и съединителя. Ако пикаят дюзи, има шанс да се усетят, ако разбираш повечко. И аз със издухан 1.8 ТС съм давал 8 газ разход при 110 км, но печката(чипосана), която тежи повечко от 156-та и е с 18-ки, със 160-170 км в един вятър София-Дракона даде 5.7 разход по компютъра, който съм го засичал и показва доста вярно. Ако не гледаш като купуваш дизел може да се набуташ с доста пари за разходи, спор няма. Но ако прегледаш внимателно няма да има изненади, докато не мога да кажа същото за 156-та ми. До преди да си купя ГТ-то обмислях да започна да пия нещо за нервната система. Хората нямат лошо мнение за дизеловите Алфи, а за бензиновите и окачването им. Посочи кой е проревал от JTD и след това може да тагнем половината форум проревал от TS.
                          Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 08:59.
                          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            А бензина какво има? Един вариатор за 300 лева...
                            И един двигател, който е много по-вероятно да го рециклираш от който и да е друг компонент на жтд-то.
                            Горе долу живота на един съединител се равнява на живота на един ТС, а на маховика на два ТС-и.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Пробваш да се правиш на интересен, но това се получава само ако си умен.
                              Когато си тъп не е интересно.
                              Имаш интернет, отваряш и четеш:

                              Съединител 1.9жтд 115 - от 344 до 699 лева

                              Маховик 1.9жтд 115 - от 860 до 1475 лева

                              Съединител 1.8тс - от 238 до 599 лева.



                              Рециклиране на турбо мога да ти кажа актуална цена от онзи ден за А3 1.9тди - 810 лева. Ако искаш чисто ново оригинално - от 2 до 4 хиляди лева.
                              И за дюзи мога да попитам и да кажа приятни цени. Съвсем скоро имаше и в тоя форум тема за дюзи за 1.9жтд.

                              А бензина какво има? Един вариатор за 300 лева...

                              Моето 2.0 след като му смених ламбдата гори 7/100 газ с 90-100км/ч.
                              И дупетата да си съдерете, тоя разход с нафта не можете да го докарате
                              Освен ако не е крадена
                              Колега, дизеляка (и то 1.9 16v) с 90-100 дава 3.5-4/100 (Друг е въпросът, че сърце не ми дава да я карам толко бавно ). Не виждам особено голяма разлика като сметнеш цената на горивата

                              P.S. За тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...86211574887295 имаше чесане на езици, но някой ходи ли да я гледа на живо в крайна сметка?
                              Last edited by niko23; d.m.y г., 10:53.
                              Alfa Romeo GT 1.9jtd

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от niko23 Покажи съобщение
                                Колега, дизеляка (и то 1.9 16v) с 90-100 дава 3.5-4/100 (Друг е въпросът, че сърце не ми дава да я карам толко бавно ). Не виждам особено голяма разлика като сметнеш цената на горивата

                                Да, даже 2.5/100 ти дава.
                                Отваряш си книжката и гледаш че производителя ти е начисал 5.4/100 и това със сигурност е най-малката цифра, която е успял да измисли.

                                Стига глупости, и аз съм карал дизели, и то не само 20 годишни кенефи.
                                Пасат съм карал чисто нов 2014 2.0тди блумоушън,
                                Ново Бмв 118д съм карал на 12 000км, тея разходи от 3-4/100 можете да ги разказвате само на малките деца. И двете коли си горят твърдо от 5 нагоре и то като имаш предвид колко са модерни и неамортизирани.

                                Иначе и 320д е46 150 коня съм карал, дето е еквивалент на вашите жтд-та и там разхода е жесток... 6+ извън, 10+ градско. И върви по-малко от спарка... Ебаси яките дизели....

                                А за другите неща изобщо не искам и да отварям дума... Това тракане, вибрации, тесен оборотен диапазон, пълна скръб. Като го запалиш се разтриса като стара пералня, на светофара ромоли като ярмомелка, като тръгнеш докато стигнеш 60км/ч вече си изредил 5 скорости, страшен кеф...

                                Качете се да покарате един свестен 2спарк с балансиращи валове или Арезе, дето не можеш да разбереш дали работят или са угасени на място.
                                Вървят плътно от 2000 до 7000 оборота, звука е перфектен, лаг няма, турбо дупки няма...

                                Въобще не мога да разбера хората които карат дизелови алфи. Алфите са коли за кеф, а кеф в дизела няма. Дизела е компромис, подхожда на пежо и шкода, не на алфа.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X